Провідники більше не митимуть підлоги в вагонах

Провідники пасажирських поїздів «Укрзалізниці» з квітня більше не будуть проводити вологе прибирання вагонів в пунктах формування поїздів.

Про це повідомляє ЦТС.

Замість провідників цю роботу будуть виконувати спеціальні співробітники виробничих підрозділів і збирально-екіпірувальні бригади.

«Зараз провідник в пункті формування здійснює і сухе, і вологе прибирання вагонів. Як наслідок, він втомлюється ще до виходу в рейс. При цьому змушений робити це звичайною ганчіркою і дешевим миючим засобом», — заявили в «Укрзалізниці».

«Щоб поліпшити якість обслуговування пасажирів, були розроблені два нових технологічних процеси — внутрішнє миття пасажирських вагонів працівниками виробничих підрозділів і робота збирально-екіпірувальних бригад пасажирських вагонів», — повідомила УЗ в одному зі своїх видань.

Перші будуть здійснювати забирання вагонів в разі, якщо стоянка поїзда триває менше 7 годин і немає часу на здачу вагона.

В такому випадку провідник буде залишатися в вагоні, а співробітники виробничих підрозділів — виконувати вологе прибирання.

«Якщо ж поїзд перебуватиме в пункті формування більше 7 годин, то провідник, приїхавши з рейсу, здасть вагон збирально-екіпірувальній бригаді. Вона, в свою чергу, замінить постільну білизну, чайно-кондитерську продукцію, прибере, помиє і буде охороняти його. Провідники повернуться в вагон безпосередньо перед рейсом і приймуть його», — повідомляє УЗ.

При цьому сухе прибирання (збір сміття, наведення порядку в купе і на робочому місці) так само залишиться за провідниками.

Будуть встановлені також нормативи періодичності прибирання: вологе прибирання повинне буде здійснюватися не менше двох разів на добу, прибирання туалетів з обов’язковим миттям підлоги — не менше чотирьох разів на добу, а очищення килимових доріжок пилососом — не менше двох разів на добу.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *